រថយន្ត Audi SQ7 TDI ត្រូវបានដាក់បញ្ចូលជាមួយម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតអេឡិចត្រូនិច, កម្លាំងបង្វិល 663 ផោន – ហ្វីត
ទោះបីជាបញ្ហាប្រឈមរបស់ក្រុមហ៊ុន Volkswagen Group ជុំវិញរឿងអាស្រូវនៃការសាយភាយប្រេងម៉ាស៊ូតរបស់វាក៏ដោយក៏វាហាក់ដូចជារថយន្តម៉ាស៊ូតមិនមែនជាពាក្យកខ្វក់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តនោះទេព្រោះវាទើបតែប្រកាសម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត V-8 ដែលមានកម្លាំង 429 សេះនិងកម្លាំងកម្លាំង 663 ផោន។ កម្មវិធីដំបូងរបស់ម៉ាស៊ីនគឺនៅក្នុងរថយន្ត Audi SQ7 TDI SUV ថ្មីហើយចុងក្រោយយើងនឹងបានឃើញវាត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយម៉ាក VW Group ផ្សេងទៀតដូចជា Bentley ជាដើម។
ព័ត៌មានដ៏ធំមួយគឺថាម៉ាស៊ីននេះត្រូវបានបំពាក់ដោយម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតអេឡិចត្រូនិចដែលជាម៉ូទ័រអេឡិចត្រិចតូចមួយដែលអាចបង្កើនល្បឿនរហូតដល់ 70,000 ជុំរនិងបង្កើនកម្លាំងដល់ម៉ាស៊ីនភ្លាមៗ។ រថយន្ត Audi បានមើលជាមុននៃកំណែដំបូងនៃបច្ចេកវិទ្យានៅក្នុងគំនិត RS 5 TDI ។ កំណែចុងក្រោយបំផុតគឺមានភាពខុសប្លែកគ្នាបន្តិចបន្តួចដែលវាមានម៉ាស៊ីនបង្ហាប់អេឡិចត្រូនិចដែលបង្កើតថាមពលអគ្គីសនីដោយខ្លួនឯង។ (កំណែមុន ៗ ត្រូវបានបម្លែងទៅជាម៉ាស៊ីនសប់ធូលីនៅកម្រិតទាប) ។
ម៉ាស៊ីននៅក្នុង SQ7 TDI គឺម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតវីស្តាវ៉េ 8 លីត្រដែលមានថាមពល 4 អ៊ីញដែលត្រូវបានភ្ជាប់ទៅនឹងប្រព័ន្ធស្វ័យប្រវត្តិនិងល្បឿន 8 វ៉ុល។ ម៉ាស៊ីនស៊ីឡាំងពីរត្រូវបានរៀបចំក្នុងការរៀបចំជាបន្តបន្ទាប់និងបន្ថែមសម្ពាធជ័រនៅក្នុងវិធីសាមញ្ញមួយពោលគឺដោយពឹងផ្អែកលើឧស្ម័នផ្សងអុសដើម្បីរំកិលកង់រថយន្តរបស់វា។ នេះជាការពិតណាស់ទទួលរងពីការប្រិតប្រាំ turbo នៅល្បឿនម៉ាស៊ីនទាប។
2017 Audi SQ7 TDI2017 រថយន្ត Audi SQ7 TDI
នោះហើយជាកន្លែងដែលម៉ាស៊ីនបង្ហាប់អេឡិចត្រូនិចថ្មីចូលមកក្នុងសមីការ។ វាឋិតនៅលើផ្លូវខ្យល់នៅខាងក្រោមនៃអណ្តូងទឹកជិតម៉ាស៊ីន។ ដោយសារតែវាពឹងផ្អែកលើម៉ូទ័រអេឡិចត្រូនិចដើម្បីបង្កើតសម្ពាធជ័រវាអាចត្រូវបានប្រើនៅពេលណាក៏បានដូច្នេះវាជាដំណោះស្រាយចំពោះភាពទន់ខ្សោយរបស់ប្រពៃណីនៃម៉ាស៊ីនធុងហ្គាស។ វាត្រូវបានគេអះអាងថាសម្ពាធកើនឡើងកើនឡើងតិចជាង 250 មីលីវិនាទី។
លទ្ធផលគឺម៉ាស៊ីនដែលផ្តល់នូវកម្លាំងបង្វិលបង្វិលអតិបរមា 663 lb-ft ពីត្រឹមតែ 1.000 វិនាទីប៉ុណ្ណោះនិងរក្សាបានរហូតដល់ទៅ 3.250 រ / នាទី។ នេះមើលឃើញថា SQ7 TDI បង្កើនល្បឿនពី 0-62 ម៉ាយក្នុងមួយម៉ោងក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែ 4.8 វិនាទី។ ល្បឿនលឿនត្រូវបានកំណត់ត្រឹម 155 ម៉ាយក្នុងមួយម៉ោង។
មានការច្នៃប្រឌិតផ្សេងទៀតនៅលើ SQ7 TDI ជាងគ្រាន់តែជាម៉ាស៊ីនបង្ហាប់អេឡិចត្រូនិច។ ឧទាហរណ៏ទឹកសម្រាប់ម៉ូទ័រអេឡិចត្រិសប្រហែល 10 សេះត្រូវបានចេញមកពីប្រព័ន្ធរងថ្មី 48 វ៉ុលជំនួសឱ្យប្រព័ន្ធ 12 វ៉ុលធម្មតាដែលបានរកឃើញនៅក្នុងរថយន្តភាគច្រើន។ SQ7 TDI ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធអគ្គីសនីដែលមានថាមពលខ្ពស់នេះដើម្បីបំពេញតម្រូវការថាមពលនិងថាមពលខ្ពស់នៃម៉ាស៊ីនបង្ហាប់អេឡិចត្រូនិចព្រមទាំងប្រព័ន្ធស្ថេរភាពរមូរសកម្មរបស់អេឡិចត្រូនិច។
2017 Audi SQ7 TDI2017 រថយន្ត Audi SQ7 TDI
ប្រព័ន្ធស្ថេរភាពរមៀលថ្មីនេះពឹងផ្អែកលើម៉ូទ័រអេឡិចត្រិចតូចមួយដែលមានប្រអប់លេខភពបីដំណាក់កាលដែលបំបែកពីរផ្នែកនៃរបារស្ថេរភាព។ នៅលើផ្ទៃផ្លូវមិនស្មើគ្នាពួកគេត្រូវបានបំបែកយ៉ាងសកម្មពីគ្នាទៅវិញទៅមកធ្វើឱ្យមានភាពទន់ភ្លន់។ ក្នុងអំឡុងពេលបើកបរកីទ្បារបារត្រូវបានភ្ជាប់គ្នា។ វាធ្វើឱ្យពួកវាមានភាពរឹងមាំ។
ក្នុងនាមជាកំពូលរថយន្ត Audi ស៊េរី SQ7 TDI ក៏ត្រូវបានផ្ទុកជាមួយនឹងគ្រឿងប្រណីតផងដែរ។ ឧទាហរណ៏រួមមានចង្កៀងមុខភ្លើងកង់ 20 អ៊ីងក្តាចង្កូតនិងក្រណាត់កៅអីស្ព័រសំរបសំរួលអាកាសដែលអាចសម្របសម្រួលបានជាមួយនឹងការតុបតែង S ពិសេសកៅអីកីឡាដែលអាចស៊េរេបាននិងកៅអីនៅក្នុង Alcantara និងស្បែកក្រណាត់អាលុយមីញ៉ូមនិងចង្កូតស្ព័រពហុមុខងារ។ paddles ។
SQ7 TDI នឹងដាក់លក់នៅអឺរ៉ុបនៅរដូវផ្ការីកនេះ។ រថយន្ត Audi មិនទាន់បាននិយាយនៅឡើយទេថាតើយើងនឹងឃើញ SQ7 TDI នៅសហរដ្ឋអាមេរិកបើទោះបីជាអ្នកផលិតរថយន្តបានបញ្ជាក់ថាម៉ាស៊ីនរបស់វាគឺស្របច្បាប់នៅក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិកក៏ដោយ។